Portal_background_image

جلسه بررسي مشكلات و مسائل تكميل ساختمان جديد فرمانداري شهرستان محلات

جلسه بررسی مشکلات و مسائل تکمیل ساختمان جدید فرمانداری شهرستان محلات در محل فرمانداری با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری ، فرماندار این شهرستان و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، ادارات کل راه و شهرسازی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای و ... تشکیل گردید.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری لازم را جهت اخذ مجوز زمین مذکور از سازمان ملی زمین و مسکن به عمل آورد و در صورت طولانی شدن این رویه ، راهکاری را جهت تحویل زمین برای ادامه عملیات عمرانی ساختمان ارائه نماید. همچنین با توجه به در نظرگیری اعتبار سال 97 برای احداث این ساختمان،  مقرر شد موافقتنامه پروژه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای خرید زمین اصلاح و مابقی بهای زمین در اعتبارات سال 98 پیش بینی و موافقتنامه آن به اداره کل راه و شهرسازی ارائه شود.


دسته بندی

کارشناس دفتر فنی


    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

     
     

    مطالب ویژه




    آخرین اخبار دفاتر استانداری

    آخرین اخبار بخشداری ها